Barn överallt. =)

Burr, fortfarande lika kallt här hemma. Men vattnet är igång och de har nu kopplat in värmen och grävt igen alla farliga hål i trädgården. Knäpper i elementen, så värmen är väl på gång. Skönt.
Älskling snart hemma, då drar vi till örebro en sväng.

Varit i Linde, hälsat på lillasyster i nya lyan. Mysigt! Loft och grejer, älskar annorlunda planlösningar. Och sen har jag lekt och fotat små söta barn, Emma, Dennis, Linnea och Wilma. =) Mina brorsbarn alltså och deras kompisar. =) Och så fastnade de vuxna på några kort också. :P

Hoppas det finns varmvatten snart, så man kan ta en lång varm dusch.



Wilma

Foto: jag


Fler bilder kommer snart. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0