Bra vecka på gång

Hemma från jobbet, gäspar återigen som en galning. Är hösten redan här, min trötthet brukar slå in hårt då.
Kollar kalendern, veckan är återigen fylld med roligheter att se fram emot.

Imorn ska jag få uppleva Terry Evans och hans elever för första gången. Onsdag ska jag få återse en kär vän som jag inte sett på ... hur många år är det nu? Vi var grymt bra vänner under och strax efter gymnasiet. Och nu har hon fått en bebis också.
Och på lördag väntar det grillafton i paradiset Grönbo också.

En bra vecka, det har jag på känn.



Panasonic Lumix TZ7


Kommentarer
Postat av: caroline

ja eller hur :D

nice blogg förresten, söta du och din pojkvän är :D

2010-08-30 @ 15:59:00 / URL: http://carrput.blogspot.com
Postat av: [ F o t o - V a r d a g ]

fin bild =)

Här e de nog en lång vecka på gång, längtar redan efter fredag :P

2010-08-30 @ 16:17:11 / URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0