Tröstköp

Jag gråter nästan, så förbannat ont gör det. Jag är så bortskämd med att slippa sånt här.
I ren tröst så satt jag med datorn och kikade för lite inspiration. Ramlade över denna Panos Emporio bikini, för endast 150 riksdaler. Jag vet ju att jag är lite för stor för att hitta en snygg bikini nere i Thailand, och efter gårdagens genomgång av mina 17 bikinisar jag redan äger, så kan jag konstatera att jag behöver en ny som sitter BRA på denna mulliga kropp ;)
Hoppas denna gör det.
Föll för färgen, får föreställa sig mig lite brunbränd, för det lär jag bli.

Nu är det bara in med riskuddarna igen. Försöka sova en stund. Ikväll väntar Terry Evans på oss.




Kommentarer
Postat av: Moster maria

Köp den, jättefin!Du blir snyggast på beachen!

Är också bortskämd och har bara haft kvinnoproblem i några perioder....hoppas du blir bättre...

2010-09-01 @ 15:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0