socker-chock

Gårdagen blev rolig men kort. Bowlingen dubbelbokad, avbokad, and so on. Där stod vi fjorton frusna själar och ville in,men icke.
Upp till Frida & Robin, för lite wii-bowling. En cider senare var jag på väg hem. Socker-chocken dök upp igen och gjorde mig sällskap. MagONT.:( Jag vet, cider är dumt när man inte ätit socker på aslänge. Men det enda jag hade hemma :(

Ska ge mig iväg och hämta bilen, trodde den skulle levereras hit, men det blir en promenad och hämta den. Träna och Örebro med Ica på det. Presentkort från H&M är det jag ska handla för, tänkte unna mig en bh som passar. Lyx!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0