stärker och spritter

Andra lediga dagen. Jag laddar inför fem dagars arbete. Snön vräker ner. Jag har en vilodag från gymmet, men det spritter i benen, jag väljer att gå flera promenader istället idag. Bara att klä sig ordentligt.
Så himla skönt med promenader. Jag låter tankarna sväva fritt, och ibland blir man väldigt förvånad över allt som kommer fram.

Drog ikull på trappen för en stund sen. Nu värker det lite här och var. Såklart slog jag i min redan innan onda handled. Och ryggen. :(

Ska lyssna på självkänsla-skivan sen också. Hoppas den stärker mig mer än vad jag märker själv.



Elvisläppen tittar fram med kameran.


Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

åh självkänsla-skiva lät super. Jag brukar läsa peppande-böcker, det ger livsenergi ♥



sv; Naaaw, tack så mycket ♥

2010-01-27 @ 15:33:29 / URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0