nytt efternamn?

Åh vilken ljuvlig dusch. En sån där dag på jobbet, som man bara blir helt slut av. Men bra slut. Vi är ett skönt gäng som kommer jobba där nere, så jag ser verkligen fram emot detta.
Var till Mejk idag och grejade lite nytt till avdelningen, ger alltid en liten extra kick.

Och min älskling är på väg hem. Och jag börjar inte nå tidigt imorn bitti. Ljuvliga torsdag eftermiddag! 

Något roligt kom med posten idag. Fick min KIA-tidning, då vi köpte en KIA för ett år sen. Och kolla namnet! Haha. Var tvungen att ringa både Jimmy och Tomas och berätta. Tok. :) Hur har dem lyckats träffa just det namnet ?
Till saken hör att när jag fått tidningen förut så har jag hetat Björck.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kanske är ett omen???

2010-01-28 @ 17:47:53
Postat av: Jenny

Hur sjukt som helst men också hysteriskt kul!

2010-01-28 @ 18:16:05
Postat av: Lena

Japp, längtar till våren.

...skuumt!

2010-01-29 @ 13:49:53 / URL: http://nilmini.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken fin blogg :)

2010-02-01 @ 12:44:46 / URL: http://youknowlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0