Man lär så länge man lever.

Bränner skiva åt Oskars mamma. Tog kort på honom i somras, och deras dator kraschade för en tid sedan. Självklart ställer man upp, jag har ju alla korten kvar :)
Och när jag tittar på korten, så ser jag att jag faktiskt gör framsteg inom fotograferingen.
Mycket jag skulle göra annorlunda idag. Man lär så länge man lever.

Och så har jag fixat lilla goodie-paketet som Stina vann i kommentarstävlingen. Paketet postas imorn.

Blev lite lagom seg och trött av den där koppen med te som det bjöds på i tornhuset för en stund sen. Kikade in hos Ica på vägen hem, en kopp te satt fint. Katterna var väl inte överförtjusta i sällskapet jag hade med mig. :)



Söta Oskar!


Kommentarer
Postat av: Linda

Sv; Tack så mycket :) Men oj, vad konstigt. Det var ju lite överdrivet kanske!

2010-03-29 @ 21:33:12 / URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0