Torsk

Rotat fram resväskorna, checkat av lite kläder som man lär slänga med. Vikten stannar bra, det går att fylla i mycket när vi ska hemåt igen. Fast jag tvivlar på att det finns kläder i min size där nere ;) Dem är ju så tiny i Thailand.
Fixat klart en massa kort också, ännu ett check! på listan.

Ska ta och fixa lite glögg och slå mig ner framför tvn nu. Det är ju Rolandz för bövelen.
Psst. Jag såg Torsk på Tallinn för första gången igår. Så där tragiskt kul.




 
Bild från Pricerunner.se


Kommentarer
Postat av: gyllis

SKOJAR DU?? för första gången? maj gad :-D den är ju underbar! puss

2010-11-29 @ 20:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0