Brännblåsor och blåmärken

Brännblåsor, något blåmärke och allmänt utmattad. Det är resultatet efter tre timmar på Lek- och Buslandet. Man blev som barn på nytt. Trampbilar, kanoner, sjörövarskepp, vulkaner, rutschkanor som fick mig att vråla, you name it.
Lika trött som barnen på vägen hem.

Möts av en färdig tallrik mat när jag kom hem, man har ju världens bästa sambo. Så nu ska jag äta mat och varva ner till That 70`s Show innan en välbehövlig promenad och frisk luft.
Underbar ledig dag.

Slänger in lite bilder från dagen om en stund.



Fick träffa fina Athena idag.

Och möttes av en livsnjutande Astrid när jag kom hem.


Kommentarer
Postat av: camilla

låter som en perfekt dag ;)



yes, det är mobilbilder :)

2010-09-30 @ 17:23:20 / URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0