Det ljuva livet

Det ljuva livet. Må så vara att man är upp flera ggr på natten men Molly sover ändå någon fyratimmarsperiod per natt, så man känner sig faktiskt ganska så pigg ändå. Och det är bra mysigt ändå att sitta i soffan i nattmörkret med en adventsstjärna som ljus och möta hennes blick när hon äter sig mätt och nöjd.
Eller när hon nöjd och torr ligger på skötbordet och man bara gosar med hennes underbara kinder och näsa och .. hela hon.

Har jag tjatat nog om hur kär jag är i våran dotter? En vecka gammal idag.


Kommentarer
Postat av: Helena på 24seven by [bo:bakk]

Jag är tokkär i Molly. Sötare får man leta länge efter. Kan vi paxa henne till Vincent? ;)



Sen undrar jag om jag får visa bilden när jag håller henne på min blogg och i såfall om du vill skicka en kopia på mailen?



Stor kram!

2011-12-28 @ 10:16:41 / URL: http://24sevenbyboback.blogspot.com/
Postat av: Anna | molnochglitter

Dom är för go', man kan inte låta bli dem. Och hon är ju så söt eran lilla tjej!



Ibörjan fick vi väcka William för att äta var tredje timme och det var lite kämpigt ett tag. Men inatt sov han 7 timmar i sträck och det var inte helt fel =)



God fortsättning på er!

2011-12-28 @ 11:22:34 / URL: http://molnochglitter.blogg.se/
Postat av: ENDENISE - Vinn 2 par skor ♥

man blir förjakla kär i di små. och kärleken växer för var dag som går :)

2011-12-28 @ 11:35:18 / URL: http://endenise.se
Postat av: Anonym

Så söt! Man blir helt galen i de små! Livet blev ännu mer att leva för.

2011-12-28 @ 15:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0