Dag 28 Det här saknar jag

Jag blundar, och plötsligt befinner jag mig på en sandstrand i Thailand igen. En salig blandning av röster som präglas av språk från världens alla hörn, blandas samman med ljudet från vågorna och de thailändska invånarna som gör allt för att vi turister ska må bra. Jag tar en klunk av fruktsmoothien och känner hur isen svalkar mig inifrån. Sticker ner fötterna i sanden som svalkar mig utifrån.
Det här är livet.

Tyvärr öppnar jag ögonen och inser att jag sitter framför datorn. Hem ljuva hem. Borta bra men hemma bäst.
Men jag saknar borta.


Kommentarer
Postat av: Alina

Hoppas du hade en grym nyårsafton snygging!! =)

2011-01-01 @ 17:13:43 / URL: http://alinah.se
Postat av: Gabriella ›

Fin blogg . Kolla gärna in min .

Kanske du till och med vill börja följa mig via bloglovin?



Måste bara fråga. Jag har kollat på kameran som du har och ska kanske välja att köpa den men är den bra och så ?

2011-01-02 @ 10:08:47 / URL: http://gjuhlin.blogg.se/
Postat av: carro

vart var ni i thailand?? Vad kostade det? Rekomenderar du stället ni var på?? Vi funderar på att åka iväg till thailand men vet inte vart än.. =)

Gott nytt år!!

2011-01-02 @ 10:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0