Dag 05

Detta planerar jag att göra nästa gång jag fyller.. Ja du, säg det.
Mina två senaste födelsedagar blir svåra att toppa i alla fall. En stor 30-årsfest med nära och kära för två år sen och föregående födelsedag spenderades i värmen i Thailand.

Så.. i år blir det nog en mer stillsam födelsedag. Inte så mycket mer att fira, att man blir äldre. Stannar hellre tiden en stund. :)

Bjuder på lite bilder från föregående födelsedagar. En svettig och osminkad sådan, men höjdpunkten ser ni ju i mitt knä :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh underbart söt!!

2011-03-24 @ 20:45:57 / URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0