Day 5, a song that reminds you of someone.

Enkelt val.

Till Dig Rikard.


Kommentarer
Postat av: sandy

tyckte väl det! jag jobbar precis bredvid ;)

2011-03-27 @ 19:01:43 / URL: http://chilibearnaise.blogg.se/
Postat av: angela

den är verkligen fin och påminner mycket om honom då jag vet att han gillade den. man blir så himla påmind av honom när man hör denna. saknaden är obeskrivlig. jag kan fortfarande känna hans hårda varma tröstande kramar när man varit ledsen och han tröstat och peppat. fanns ingen finare människa än honom. saknar rikard nått oerhört mycket. gud vad man vill ha honom tillbaka!!!

2011-03-31 @ 13:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0