Efter kub

Kämpigt värre igår. Bilresan till Örebro och det vi skulle passa på att uträtta tog all den lilla kraft jag hade samlat ihop, och lite till. Somnade tiiidigt på soffan igår.
KubTestet gick bra förutom att det var för tidigt. Felräkning gör att vi befinner oss i 10 + vecka istället för 12 + som vi hade räknat med.
Så det blir nytt kubtest om tre veckor ;) Men en bild fick vi, hjärtat slog och det såg bra ut. Ska ordna med bilden så ni får se sen. Syns lite otydligt, ser ut som en liten kräfta ;)

Otrolig känsla, minst sagt.

Vaknade upp med illamående. Knaprat i mig ett smörgåsrån och lite oboy. Tabletter nere och jag hoppas få må bra en stund i alla fall.



Snart studentdags igen. Och då ska kameran få jobba lite hårdare igen. Hoppas bara orken är återställd, och illamåendet bortblåst.


Kommentarer
Postat av: PINKPIERCING.SE

jätte fin bild! :D



Jag har ju eget domän nu, så jag har fixat nytt bloglovin, så om du vill följa mig igen, och följa pinkpiercing.se på bloglovin, så säg till, så kan jag lägga till dig också! :D

2011-05-29 @ 18:57:38 / URL: http://pinkpiercing.se
Postat av: maria

saknar ditt bloggande..Kram

2011-05-29 @ 21:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0