Mors Dag

Så har jag blivit lämnad igen. Arbetsvecka för min kära sambo. För min del vet jag inte hur det blir. Illamåendet finns, och vissa dagar vill jag inte äta alls. Idag vaknar jag med en otäck huvudvärk, så min frukost blir fruktsoppa och alvedon.

Igår var det mors dag. Vi överraskade våran kära mor med lunch och samvaro på Bistro Bellman, en av restaurangerna i lilla Lindesberg. Tror det blev väldigt uppskattat. Och det var den första normalstora matportionen jag ätit på två veckor tror jag. Mycket gott. Synd att man inte fick behålla allt, men gott var det ;)






Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad fint! Var det buffé?

2011-05-30 @ 13:04:46 / URL: http://jennylinacarlsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0