Dålig tisdag.

Tisdagar är oftast inte några jättebra dagar. Gårdagen var inget undantag. Mobilen la av. Först kunde jag inte ta emot sms, bara skicka. Och ringa och surfa gick bra.
Skulle göra en uppdatering, kopplade in på datorn.. Uppdateringen gick igång.. Men. Så får datorhelvetet för sig att uppdatera brandväggen samtidigt och startar om datorn av sig själv. Medan telefonens uppdatering pågår. Suck.

Så nu kan jag inte ens starta mobilen. Bara ett stort utropstecken när jag försöker.
Hoppas bror kan rädda den i eftermiddag. Inge vidare att sitta här utan telefon och höggravid. :/

Arg och lessen, man överreagerar lätt som gravid. Så nu får ni inte ens en bild till detta inlägg. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0