Utmaning

 


Detta kortet var det närmaste tio år sen jag kunde komma, skulle tro att kortet är taget för ca 12 år sen? Jag längst till höger, ultrablond och megakort hår.. Jissses. Samma kväll fick jag en cigarett uppkörd i ögat ;)


Fick en utmaning av Jenny, så nu ska jag se om jag hinner klart den innan M vaknar :)


Vad gjorde du för tio år sedan?
Jag jobbade inom äldreomsorgen och hade påbörjat att läsa på distans till Undersköterska. Jag bodde i Storå/hyttan med Tomas.

Vad gjorde du för ett år sedan?
Hade nyligen påbörjat det nya arbetet inom industrin på Meritor. Längtade tillbaka till Thailand, vilket jag gör fortfarande efter resan dec -10.
Hade börjat prata/planera barn. Inte trodde vi det skulle "ta" sig så fort, så vi hade en sessa ett år senare :)

Fem snacks du gillar?
Cashewnötter.
Pistagenötter.
Gurkstavar.
Ost.
Och såklart det förbjudna chips. ;)

Fem sånger du kan texten till?
Oj... Många låtar fastnar hos mig..
Brolle - Det är hon
LMFAO - sexy and I know it
Chris DeBurgh - lady in red
Timmy T - one more try
Johnny Logan - hold me now

Ni ser mönstret med gamla ballader ;)

Fem saker du skulle göra om du blev mångmiljonär?
Bli skuldfri
Köpa en sommarstuga och ett annat hus för oss att bo i.
Köpa en liten stuga åt mamma.
Jobba när jag känner för det, för att ha lite sysselsättning mest.
Ägna tiden åt att göra precis vad som gör mig glad för stunden.

Fem dåliga vanor?
Låter en motgång stjälpa för mycket ibland.
Lyssnar och tar emot alldeles för mycket negativt.
Svårt att lära mig vilka jag kan lita på fullt ut.
Lite svartsjuk.
Dåligt med tålamod.. Men det övar jag på nu, tro mig =)

Fem saker du gillar att göra?
Umgås med nära och kära.
Fotografera.
Känna att jag uppnår mål.
Blogga.
Ägna tid åt att få till ett hem.



Fem saker du inte skulle klä dig i?
Burka.
One piece.
Magtröja.
Skinnbyxor
Långklänning

Fem favoritleksaker?
Telefonen
Dator.
Kameran.
Xbox - spelet scene it.
mm ja..


Fem personer att skicka vidare denna utmaning till?

Therese
Angela
Emma

Ida
Sara

Kommentarer
Postat av: -elina&leila-

jätte söt blogg du har!! :D

2012-01-30 @ 18:36:45 / URL: http://naaawh.blogg.se/
Postat av: - Awa Gardi - Smakprov på det goda livet

Glöm inte tävlingen på bloggisen! :D



http://awagardi.blogg.se/category/tavlingar.html

(jag har en ny tävling hela tiden, samma dag som en avslutas startas en annan) Följ mig gärna på bloglovin så du inte missar något heller! :)

2012-01-30 @ 22:00:46 / URL: http://awagardi.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe det är så kul o kolla på gamla kort!

2012-01-31 @ 08:43:58 / URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0