Snabbshoppat

Blev en ganska snabb tur till Örebro idag. Jag kom hem med träningstights, sportbh, träningslinne, fibervax, saltvattenspray, och.. en ny  träningsväska! Alltihop gick på ca 400 kr. Tack för presentkort, jajemen! 
Och så en flaska rosé, årets premiär ikväll! Solen hjälpte till med det valet! 
 
Nu sitter jag klädd, osminkad ( ska ju få testa lite på partyt ) och redo att bege mig snart. Hoppas på en glad och rolig kväll med härliga tjejer! 
 
 
Vi hann även med en fika i solen hos svärföräldrarna där Molly varit och lekt av sig några timmar :)

Kommentarer
Postat av: Bra smak

Har likadana byxor, svart sport bh & rosa linne :) vi kommer matcha varandra på gymmet :)

Svar: Snyggt =)
Sara

2013-04-27 @ 22:14:06 / URL: http://Http://Tegelmark.blogg.se
Postat av: Karin O

Vad fint det ser ut!

Svar: Tack =)
Sara

2013-04-28 @ 08:09:13 / URL: http://kakansemlanoliven.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0