Vuxentid på g

Månadens räkningar avklarade. 
Vi tar en sväng till Örebro idag, snabbt blir det. Varken jag eller karln är nå för att strosa i affärer direkt ;)
Har presentkort på H&M som jag ska utnyttja. Prio ett är en vårjacka eller gymväska. Prio därefter blir väl Mollykläder om jag inte skulle hitta det till mig :)
 
Sen ska vi iväg och kolla på bil. Vi hade bestämt oss för en , men nu väger blickarna mot en annan. Så vi får se hur det slutar. 
Molly ska åka och hälsa på sin farmor under tiden, så vi får lite vuxentid jag & Karln. Inte helt fel. Vi har jobbiga nätter just nu med en Molly som inte vill sova ordentligt eller själv. 
 
 
Solen skiner, våren är här. Djupa andetag och härlig energipåfyllning! 

Kommentarer
Postat av: snie.blogg.se

låter som en härlig dag. strosa i affärer gillar jag ;) hehe

2013-04-27 @ 09:06:05 / URL: http://snie.blogg.se/
Postat av: Tove Kjaerran

Vilken fin bild, så vårig och allt :)

Svar: Åh tack! =)
Sara

2013-04-28 @ 16:14:10 / URL: http://tovekjaerran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0