Vanliga vardagar

Inte så intressanta dagar. Jobb träning och Mollymys. Men dem svischar förbi i hög fart. Imorn är Molly hemma med J , och jag ska försöka mig på lite övertid både imorgon och på lördag. 
Och så väntar korvgrillning med la familia och födelsedagsfirande på lördag. Tror även helgen kommer svischa förbi i hög fart. Även ett besök hos frisören är planerat, och träning såklart :) 
 
Blir mest Instagram om vardagarna, tiden är knapp för att hinna starta den stora kameran. Men ni följer mig väl där? :)  s_bjork
 

Kommentarer
Postat av: snie.blogg.se

vad jobbar du med? tror inte jag frågat det el fattat :)
helgerna svichar alltid förbi snabbt!

Svar: Jobbar som montör på en industri, vi tillverkar bakaxlar och framaxlar till lastbilar :)
Sara

2013-03-01 @ 08:54:06 / URL: http://snie.blogg.se/
Postat av: Angus

självklart! ;)

2013-03-01 @ 19:29:21 / URL: http://angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0