Motvind

Det är inte alltid en resa på mjuka moln. Just nu är det lite motvind och taggar här och var. 
 
 
En sån där tid. Man känner sig ouppskattad, trött och bara suckar åt mycket. 
Det som får mig att le är min lilla familj och den där träningen. 
 
Det som får mig att känna fel är dessa förbannade jäkla tankar som nu funnits med mig i flera år. 
Hur får man bort dem? 
Att hela tiden undra om man har gjort något fel mot vissa människor. Varför man inte längre passar in i deras liv? 
Flera år av gnagande tankar, och det är så arbetssamt att lägga energi på. 

Ge mig ett verktyg att ge upp dessa tankar. Någon?
 
 

Kommentarer
Postat av: Karro & King :)

Ush låter jobbigt. Man får försöka styra tankar bäst det går.. :/

2013-10-27 @ 16:28:04 / URL: http://www.karroochking.se
Postat av: Pernilla

Ja tyvärr vet jag precis hur du känner 😒 Lider av det oxå tyvärr, varför man inte duger tex.Har till och med sagt upp bekantskapen med min egen familj för att dom inte uppskattar mig för den jag är! Mycket ändrades när jag fick egen familj, och det är väl huvudsaken, att man har dom som är viktigaste i sitt liv ❤ Har nog inte så bra råd att ge eftersom jag har samma tankar men du är stark och duger som du är, dom som inte ser det är inte värda att lägga energi på ❤

2013-10-27 @ 17:20:26
Postat av: Jessica

Det låter inget vidare :(( Mitt råd är att försöka reda ut det här med den/de det gäller. Om det inte fungerar - skit i dem. Lägg kraft och energin på att vårda relationen till de du tycker om istället. Ibland får man bara acceptera att det inte funkar med vissa personer.
Hoppas det löser sig!

2013-10-27 @ 17:34:28
Postat av: Marina

Hej Sara! Såna dagar kommer o går. Skitjobbigt, men man vet att det blir bättre ( att man mår bättre) man får sträva mot det. Man kan inte vara annat än sig själv, är det folk som inte gillar't så är det väl deras förlust! Du är en familjestark kvinna som verkar jätte go- ser fram emot våran fotografering 😊 ta ett djupt andetag o sug åt dig av allt som är bra!

2013-10-27 @ 19:03:06
Postat av: Maria Orre

Man behöver ha dalar för att uppskatta topparna! <3

2013-10-27 @ 20:54:37 / URL: http://minapojkar.blogg.se/
Postat av: Angus

Förr tog jag alltid på mig "skulden" när en bekantskap rann ut i sanden. Jag tyckte att jag kämpa för att hålla den vid liv men kanske inte lika mycket åt andra hållet. Nu ser jag det som att rinner det ut i sanden så är det inte mer än så, man möter olika människor i livet. Vissa under en kort tid och andra för livet. Det va kanske inte så du mena men ändå :)

2013-10-28 @ 10:34:11 / URL: http://angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0