Dropbox & möhippa

Jag är ju lite seg, minst sagt. Men för en tid sen så upptäckte jag ju fördelarna med dropbox. 
Dropbox är programmet som gör usb-minnet omodernt kan man säga. Man får möjligheten att lagra filer/foton på internet, och på så sätt på ett enkelt sätt dela med sig av sina foton till dem man vill ska kunna se dem. 
 
Så hädanefter kommer jag dela med mig av bilderna till dem jag fotar åt, via just dropbox. Förutom vid bröllop, då tycker jag det är trevligare att överlämna korten på ett fint usb-minne. 
 
 
Här kommer kort från helgens höjdpunkt, möhippan för min goa vän Michis! :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack tjejer för en härlig dag och kväll! 
Och du finaste Michis! Du är ALLTID vacker som få min vän. Inifrån och ut! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angela

Såg ut att vara en himla mysig och rolig dag och afton ni hade. Och michaela är så fiiin! 😍 Längtar tills man får se bröllopsfoton på de båda blivande makarna sen 😊👰💐💖

2014-08-06 @ 19:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0