En jävligt dålig kväll.

En bra dag. 
En väldigt dålig kväll. 
 
Fruktansvärd. 
Imorn ska jag tröstäta en jävla massa pannkakor med grädde på jobbet. 
Är jag så jäkla hemsk, så låt mig bara vara. Säg det till mig istället för att gömma dig bakom en skärm eller en telefon.
 
 
 
Det är meningen att det ska göra mig glad. Och en glad jag, är en glad mamma. Och den bästa Mamman Molly kan ha fått. 
 
Men hädanefter blir det inge träningsbilder varken på Facebook eller bloggen. Enbart Instagram. Jag tvingar ingen att följa. 
 

Kommentarer
Postat av: Bettan

Du är jätte duktig Sara! :)

2014-02-19 @ 22:38:15
Postat av: Jessica

Den som skriver anonyma elaka kommentarer borde skämmas! Det är verkligen fegt att gömma sig bakom en skärm!!

2014-02-19 @ 22:41:04
Postat av: Erikas LCHF till vardag och fest

Många kramar till dig!
Jag vet inte vad som skrivits men tycker att det är hemskt att vissa måste vara elaka. Försök att inte ta åt dig (enklare sagt än gjort, jag vet själv hur det känns att få elaka påhopp på bloggen... från anonyma som inte vågar stå för vad de tycker)!

Jag gillar träningsbilder, så för mig får du gärna lägga ut dem.

Kram Erika

2014-02-20 @ 09:32:35 / URL: http://vardagfest.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag tycker du är en inspiration för andra. Du har lyckats fantastiskt bra med träningen. Det är bara avundsjuka människor som är elaka. Skit i dom! Släng ut engergitjuvar ur ditt liv. Fortsätt med det som gör dig lycklig!

2014-02-20 @ 20:46:04
Postat av: Ann-Louise

Låt dig inte tryckas ner av muppar. Du är så jäkla duktig. Riktig inspiration! Kör så de ryker. Skit i alla andra!

2014-02-23 @ 20:47:37 / URL: http://hyttra.blogg.se
Postat av: tess

Det är fegt att skriva elaka saker anonymt. Du är en förebild för mig och många andra tror jag. Du är en underbar vän och otroligt bra mamma. De är bara avundsjuka för att du har det driv du har och den goda energi du utstrålar. Du är bäst Sara. Bry dig inte om dom många kramar/ Tess

2014-02-26 @ 20:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0