Inte harmonisk inte

Det har varit hektiska dagar fyllda med helgjobb, och en tur till barnakuten. Nu mår Molly dock bra, och äter en penicillinkur. 
Jag startade denna tisdag med en långpromenad med kameran som sällskap. 11 km blev avverkade. 
Men jag är allt annat än den harmoniska strövaren i skogen. Jag må njuta av den friska luften, men annars så är det luftgitarr till den ljuva musiken i hörlurarna, en fis här och där, flugor som envist vill in i mun och näsa, och en evigt svärande över stenar som tar sig in i skorna. 
Men jag går och går. Och det är bra skönt. Efteråt, när man får sluka frukosten med hull och hår. 
 
 
Dag ett med kostschemat idag. Känns som att jag äter hela tiden. Går bra än så länge :) 
 
Följ mig på Instagram , där lägger jag upp mer av det fysiska. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0