Att uppdatera

Vilken skillnad det är. Det händer så mycket på så kort tid. För bara ett halvår sen, var bloggandet en mycket större del av mitt liv. Nu hinns det knappt med helt enkelt. Jag ber om ursäkt, men det kommer tyvärr att vara så. Min vardag består av Molly, träning, och jobbet. Och när helgen kommer så är det oftast fullbokat av Molly, sambon, familjen och träning. 
Men kommer inte ta bort den. Ser den som möjligheten att dela med mig när jag kan helt enkelt. Är ni med mig? 
Är ni in och läser ibland så skriv gärna något så jag ser att ni hänger kvar :)
 
Vabben varar än. Men idag är det den feberfria dagen hoppas vi. Som gör att vi kan komma iväg till jobb och dagis imorgon. Febern har varit på besök hela helgen och vi har haft en hängig Molly. Men nu är hon sitt gamla jag igen. 
 
 
Vi fick hem Mollys treårspresent i helgen tack vare goda vänner. Lite ny färg och annat, som blir mitt projekt till våren, så kommer det bli en härlig plats att skapa minnen på för Molly och hennes vänner. 
 
 
 
Jag har lite inspiration sparad redan ;) 
 
 
Handledarkurs idag, eller vad man kallar det. För att syrran ska få övningsköra med mig sen. Ännu ett tecken på ålderdom ;) 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknat bloggen , kram

2014-11-24 @ 13:39:34
Postat av: Anonym

Skönt att slippa din blogg även om man kollade den ibland för att få spy lite galla.
Måste bara säga att du är ju helt otrolig som inte inser att du bara gör bort dig. Din instagram ser ut som värsta lyckliga livet lixom. Du har inga kompisar ju. Vet du hur mycket skit det snackas om dig? Dem måste ju tycka synd om dig.
Och din jävla träning. Snälla, du är fortfarande en tjock jävla loser som bara tänker på sig själv. Ta hand om din familj medan du har någon istället.

2014-12-07 @ 12:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0