En bit in i april

Några veckor av april har passerat. Jag började månaden med att byta avdelning på jobbet och blev så fint avtackad av mina goa arbetskamrater. Och helgen där emellan jobben spenderades bl a i Stockholm med bästa Michis, och vi fick njuta av en UNDERBAR show på Hamburger Börs. Superba platser, underbar show som bjöd på både skratt och tårar och en Danny som visar vilken jäkla stjärna och entertainer han är!
 
Och så ett nytt tillskott på benet :) 
 
 
 
 
Påsken är i gång och vi har träffat både Mollys mormor, och Morfar & Maj kom förbi en sväng. Snart klär vi om för lite påskfirande hemma hos min bror med familj ♥
 
GLAD PÅSK!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Så fina bilder!

Svar: Tack :)
Sara Björk

2017-04-15 @ 12:34:30 / URL: http://ellensofiasahlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0