Ledighetens vardag

Bara en liten stund tills  lillfjärt ska åka till sin pappa, och jag känner redan sådan saknad. Inte klokt vad mycket känslor som ryms i en. 
Vi har senaste dagarna bytt ut köksbordet, till ett mindre, och vi är så nöjda, även om Molly storgrät när det kom ett par och köpte vårat gamla. Tjejen som är så full av känslor ♥
 
Min rygg är inte så snäll mot mig , så vi försöker ta dagarna som de kommer just nu. Men en massa pyssel med alla julklappar och presenter, och Lego är ju högt på topplistan. 
Och idag lyckades jag äntligen få till lite matlådor, gör det hela såå mycket enklare att hålla sig från godsakerna :) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0