Update, äntligen!

Dåligt med uppdatering, då dagarna bara springer iväg. Veckorna jag har  Molly är fyllda till bredden med både vardag och skoj. Och när jag är själv försöker jag ägna det åt träningen jobbet och de bästa människorna. 
Januari och snart även februari har gått. Vi har varit till Disney on Ice med Frida och Felicia, småtjejerna var som små ljus hela resan. ♥
Det har varit lite andra festligheter, både hemmafest och andra skojiga saker. Ni får helt enkelt lite bilder, och låter dem tala för sig. 
 
 
Tredje dagens sjukstuga för mig, men idag känner jag mig mycket bättre, så imorn väntar både gymmet och jobb på mig. Ska bli så skönt att komma igång igen. 
 
Starten på detta året har gått utöver förväntan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0