Året i bilder

Brukar ju skriva något som ska likna en årskrönika varje år, så ska väl försöka med det detta årsskifte också, här jag ändå ligger i sängen, och inte kan sova, för ryggen är vidrig mot mig, trots diverse tabletter. 
 
Såå..
 
2017, 365 dagar som förflutit återigen. Började året med pirr i magen, höga förväntningar på året, och visst har det levererat också. Många härliga toppar, men dessvärre rätt så gott om dalar också. Men 365 dagar, alla kan ju inte leverera glädje rakt genom. 
Folk har tillkommit i mitt liv, nya bekanta som blivit nära vänner. Jag har stängt dörren för både folk och andra energikrävande ting. Jag fick sluta på kontoret och återgå till monteringen, en av de större dalarna, men som ändå har givit mig många nya bekantskaper och vänner. 
Jag har sträckt ut handen, och fått både knytnäve och utsträckt hand tillbaka. 
 
Och störst av allt, Molly gick från liten till stor när hon började på förskolan på Kristinaskolan. ♥ 
 
Egentligen. Jag gör det jag gör bäst. Låter bilderna tala för mitt, och Mollys år. 2017, vi tackar dig. Nu öppnar vi boken för 2018 och ser fram emot vad det har att bjuda på. 
 
 

 
Har varit alldeles för dålig på att fota privat, då det har varit mycket och många roliga arbeten med kameran i år, vilket jag också är så tacksam för. 
Bilder från mina arbeten med kameran hittar ni på facebooksidan Photography By Sara . 
 
Hoppas ni haft en härlig första dag på 2018. Godnatt, nu ska jag ta den här ryggen och försöka sova. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0