Bonustid

Känns som att man färdats 6 år bakåt i tiden, och går genom samma karusell och lidande igen. Talar såklart om min rygg. Smärtstillande , muskelavslappnande, dimmigt, trött, illamående, är nyckelorden just nu. Remiss skickad till ortoped förra veckan, hoppas höra något från dem snart.  
\n
Försöker röra på mig så gott det Går, även på gymmet, fast med flugvikter , och rörelser som ryggen accepterar, och rehab-övningar.   Och flera korta promenader. För det värsta jag kan göra mot min kropp just nu är att vara still.  Det blir en svår balansgång, när smärtstillande och muskelavslappnande gör att man helst bara vill sova. 
\n
Är så glad att jag har de bästa omkring mig. 
\n
 
\n
\n
\n
 
\n
Igår hade jag Molly här på bonustid, och hon är helt underbar , hjälpte till med allt möjligt, när hon ser hur ont jag har.  💞 
\n
 
\n
 
\n
 
\n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: