Italienskt och bowling

Tidig lördagsmorgon, har varit vaken sen halvfemtiden. Sett solen sakta gå upp och frosten som ligger där ute och får mig att kura ihop lite till i morgonrocken.
Laddar för att åka en sväng till IKEA igen i hopp om att bokhyllan ska finnas idag. Tredje gången gillt.

Sen ska det målas lite mer på möblerna, nere i målarstugan som jag upprättat i källaren. Och därefter en oplanerad kväll.

Gårdagen spenderades med middag och bowling inne på Lindesbergs Arena. Italiensk buffé gjorde oss mätta i magen och bowlingen gick ju skapligt med tanke på mina handikapp jag numera har kroppsligt. Svullna händer, rygg/axelvärk och den enorma magen som matchade klotstorleken :) Tack kära ni för en mysig kväll med många skratt.











Mina goa svärföräldrar :)







Kommentarer
Postat av: Anonym

va härligt allt låter :)

2011-10-29 @ 09:20:58 / URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Ullis

Tack för att ni tog med oss in till civilisationen en stund. Kram

2011-10-29 @ 16:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0