Midsommarhelgen

Molly-mammaveckan är igång igen. Och midsommar har förflutit, och bjöd på en väldigt bra helg. Tyvärr kände vi oss krassliga redan igår kväll och när vi vaknade idag var både jag och Molly förkylda, snorar och hostar ikapp. Så det blir en vilodag och hoppas man är på benen imorn igen. Brukar ju alltid vara värst den första dagen man snorar. 
 
Tänkte bju på lite bilder från midsommar, då vi först hälsade på i sommarstugan ute i Hafsta för sill-lunch. Sen åkte Molly till sin mormor för mysig övernattning, medan jag grillade vidare med goa vänner ute  i samma sommarstuga som tidigare. 
 
Och igår tog vi en roadtrip till Eskilstuna och Parken Zoo. Skönt att åka dit innan högsäsongen drar igång, perfekt väder, lite blåst, och lite folk. 
Nöjd tjej vid namn Molly somnade innan vi hunnit av parkeringen. 
 
Väl hemma kände vi oss båda hängiga, så det blev en tidig kväll för Molly och jag nästan kröp i säng efter en filmstund med Robin. Och så vaknar man idag med täppt näsa, huvudvärk och ond hals. Molly har snorat en del i helgen, men inatt var det väldigt svårt att få sova för henne. Så vi fick ta en vab-sjuk-mamma-dag. Apelsinjuice, glass och halstabletter på menyn idag. Och önskemat. ♥
Så ska vi snart vara på benen igen. 
 
BILDBOMB! 
 
Får bli film hela dagen, och lite redigering för mamman. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0