Astrid

För tre månader sen fick jag ta ett sådant där extremt tufft beslut. Att låta Astrid, min fina fyrbenta vän sedan 17 år tillbaka. 
Jag tog såklart lite extra bilder på henne sista tiden, då jag visste att dagen snart skulle komma. 
Men först IDAG öppnade jag den mappen. För när Molly var här sist så tittade hon på väggen där vi har våran Sigge förevigad på foto, och tyckte att det saknades ett på Astrid. Såklart, min lilla kloka lillfjärt. Det är självklart. Så nu ska jag sätta mig och välja ett kort på våran Astrid för förstoring. 
Här får ni ta del av dem korten från våran sista vecka tillsammans. 
 
 
 
Usch. Kan inte förstå att du inte är här. Hör dig ju ibland. Och jag säker på att du fortfarande kommer och kryper intill när matte är ledsen. 

Kommentarer
Postat av: Svart-Stina

Oh, en så fin liten hona med stora uttrycksfulla ögon <3
Beklagar sorgen.
Min minsta katt - också en randig hona - är försvunnen sedan några veckor. Hon försvann en längre period en tidigare en sommar och då kom hon tillbaka, så håller fortfarande kvar vid hoppet att hon kommer hem en dag...

Svar: Åh jag ska hålla tummarna åt dig. :/ Dessa fyrbenta vänner alltså. Dem sätter sig i hjärtat.
Sara Björk

2017-09-13 @ 19:02:20 / URL: http://www.svartstina.se
Postat av: MADDISENJ.SE

Otroligt fina bilder på en mycket fin katt!!

Svar: Tack snälla :)
Sara Björk

2017-09-14 @ 09:59:10 / URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Madeliene

Jättefina bilder! <3

Svar: Tack :)
Sara Björk

2017-09-14 @ 10:33:42 / URL: http://melanie.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0