Slö söndag..

Det blev bowling igår. Sist kom jag. Haha. Sög rejält i början, men sen tog det sig. Tills alkoholen sa sitt. Haha. Men kul var det, verkligen! Styrde mot Linde, hamnade på bistro. Lite segt där, ville mest hem och få krypa intill då.
Idag har det varit äkta slappar söndag. Drog oss i sängen till sent framåt dagen. Smörgåstårta till frukost, inga fel :D  Sängen igen, tv och dator. Styrde mot mitt hem, där katterna saknat mig enormt.
Ikväll blev det film kväll, kollade Happy Feet som blev en stor besvikelse, och sen Barnyard, desto roligare :D  Fulmat till detta funkade fint. Colan var bäst.


Jag måste ha haft den bästa helgen på länge tror jag. Jag har njutit av varje sekund av den. Fått vara nära. Det är det bästa. Det funkar, trots mycket. Inte alls som man kan tro. Faktiskt.
 Svårt att sätta en etikett på allt bara. Huvudsaken är att vi förstår.
Och det gör vi. Bättre än någonsin.

Special D - Me and my lover ... Jag är i någons tankar då :D


Älskar.

Sara



"Hjälp andra, men när du gör det, glöm inte dig själv!"

Buddha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0