Ändan.

Ännu en helg tillända. Jag avslutar den med lite jobb på kvällskvisten, delad tur idag. Segt i morse var det när man masade sig iväg, men det gick. Var ju hemma igen vid halv elva och väckte snyggingen som låg kvar i sängen. Hämtade fälgarna och gjorde rent dem ordentligt med avfettning svamp och slang. Vi slet men det var det värt. Fina blev dem. Och killen som köpte dem tittade inte ens noggrant på dem. Pengarna i handen och så var dem borta. Gött.
Lagade lite kyckling, fick visst inte nog av det igår. :D Mös på soffan innan klockan slog arbete. Är så trött, gäspar hela tiden nu.
Ledig dag på tisdag, funderar på en tripp till Örebro då. Någon själ som vill hänga på?

By the way. Imorn är sista dagen att tacka ja på inbjudan till sexpartyt, ett uteblivet svar tar jag som ett nej efter morgondagen. Behöver veta hur många det blir, så jag kan säga det till Maria som kommer och lattjar med oss. =) Och våra sinnen. Höhö.

Nu ska jag hugga in på min sallad.

Tjo och ro!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0