Bäse-magar.

Kan tydligen inte sätta min fot på vissa avdelningar på lasarettet utan att det blir folktomt. Har inte många patienter, utskrivning efter utskrivning. Är det MIG dem flyr kanske? =) Så lite segt är det . Har nyss slukat mammas matlåda med allt däri. Hon vet minsann vad jag tycker om. Och inte är det onyttigt heller.
Jobbar i vårdlag såklart, jag och en SSK. Hon är så go, gravid-magen är så söt. Hon ska ha bebis i februari, och man ser lagom mycket att magen putar under den vita lasaretts-klädseln. Blir nästan lite avundsjuk. Inte klokt, jag har aldrig tänkt så förr. Men nån dag så.. =P
På tal om bebisar. Jag hoppas jag får klämma och klappa på en annan bäse-mage på fredag. =)

Nattsvart ute. Klockan är inte ens sex. Uj vad jag saknar ljus nu. Det är mörkt när man stiger upp på morgonen, och det är mörkt när man kommer hem igen.
En utlandsresa är önskad. Men icke genomförbar. Men jag tror minsann karln är sugen också. Han hade minsann kollat sista-minuten resor igår, till Egypten. Dit vill han. Jag följer gärna sa jag. =)

Nej, dags att visa sitt face ute i korridoren. Inte för att någon behöver mig. Men så vet dem att JAG lever.


Kommentarer
Postat av: Emiil

Ja o då kommer du säkert att få några rejäla kickar, inte klokt vad den bäsen kan, stackars mami :)

2007-10-31 @ 21:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0