Mittwoch

Jaha, mitten av veckan kommen.
Jag slipper dubbla skift imorn, och får dessutom sovmorgon. Hinner det jag ska med andra ord. Riktigt skönt.
Slutade halv två idag, brummade med nya bilen hemåt och snabbstädade lite. Har varit in till Linde en sväng, solat och pratstund med bror, på avstånd. =)
När J kom hem var vi duktiga, en promenad, sopstationen och så hämtade vi ut nya gardiner på Ica. 350 kr för gardiner till både köket och vardagsrummet. Tycker jag är bra.. Vad vet jag.. =)

Riktigt nöjd med nya bilen. Har inte tagit nå kort på den idag, har ju lyckats skita ner den redan. Men det är en Mazda 6, årsmodell 2004. Kombi.. :P

Mja, nu ska vi ta den där duschen, och så blir det tacos ikväll. Greys anatomy. Weeej!

Jag saknar denna. varför sålde jag den.. Fast jag gillar denna färgen bättre än den svarta jag hade..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0