Till salu?

Kämpat mig ut i kylan idag faktiskt. For till stan med J och var sällskap åt honom.
Kuren funkar bra, än så länge. Suget finns, men det går fint när man tänker framåt. Inte alls som förr. Och nej, det är ingen bantningskur.
Jag renar kroppen under två veckor.

Ska ta och vila en stund till snart. Vill vara ordentligt frisk till morgondagen, åter jobb på grönis då.
Men först ska jag försöka krympa J:s kläder. Här är vi elaka. :P

Nyårsafton kommer firas på Genvägen istället för Mellanvägen. =)

Tack kära du! ♥

Funderar på att sälja mitt höga köksbord med barstolar till. Knappt använt ju, och det bara står. Någon intresserad?





Köpte det i våras, för sammanlagt 2100 kronor. =) Två stolar och bord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0