Feeling sorry for myself

Ibland är det bara för jävligt att vara av det kvinnliga könet. Varit vaken större delen av natten och kämpade mig ändå till jobbet, för man är faktiskt plikttrogen.
Men det tog inte mer än en timme innan jag gav upp. Att gå dubbelvikt av smärta och må illa och känna sån grym värk i höfter och rygg av den där förbaskade "kvinnliga gåvan", var ingen större hit på arbetet.

Sedan dess har jag legat på rygg med varma riskuddar på magen och kurrande katter intill. Knaprar Ipren som inte gör ett dugg och tycker allmänt synd om mig själv.
Jag har inte haft mensvärk på många år. Så därför tycker jag så synd om er tjejer som går genom detta varje månad. Fy.

Vet ni vad? Jag sorterade lite bland alla kläder ännu en gång igår. Konstaterade att jag har en rätt stor hög med bikinisar. Närmare sagt 17 stycken. Är det många? Hur många har du?


Kommentarer
Postat av: Benitha

17 stycken va bra jobbat tycker jag!!! Hahah!!! Jag tror jag har fyra... inkl en Panos. Den du hade hittat va jättefin och kommer säkert sitta finfin på dig!! :) Själv inhandlade jag en Armanibikini på Outlet i NYC... :) Den va fortfarande dyra trots att den va nersatt... :D Men fin vill man ju va ibland och den är väldigt fab! :D Kram!

2010-09-04 @ 15:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0