underbar dag

Den här dagen har gått fort. Och har bjudit på mycket skratt, mycket prat och mycket trevligt helt enkelt. En liten sak irriterade mig, men det skakade jag av mig fort.
Umgåtts med Sofia ett par timmar, tog oss en tur med kamerorna. Hon lyckades fånga mig på några kort, amazing. Ska bli kul och se resultatet. Hon har en grym talang. Och grymt snygg på kort blir hon också. Se bara.

Nu fixar vi lite mat, sen kommer jag slockna som ett ljus. Om vi inte drar iväg och åker lite vattenskoter ;)
En dag kvar, sen lite ledigt.

Återkommer med fler bilder under kvällen :)

Nu är det införskaffning av PS och skola hos Sofia som gäller. Tack så mycket för idag tjejen! ;)
Jag ska sluta tvivla på mig själv ;)



Snygga Sofia.

Foto; Jag


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!

Såg att jag gjömt kommentera den här. Något som kallas midsommar kom nog i vägen. Jag gillar den! Brukar inte tycka om mina tänder men gosh I like them now. Hej 50-tals vampire..

Visade den för Kalle och han hoppade till lite så bra va den :)

Hoppas allt är väl med dig!

2010-06-29 @ 21:55:00 / URL: http://sofosia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0