vampyr eller varulv?

Det är kväll. Och jag är bra trött. Men ville ju sitta uppe och se Twin Peaks som ikväll börjar repriseras på Kanal9. Får se hur länge ögonlocken håller sig uppe. Smartskaftet tog ju Tavegyl-tabletten lite för tidigt ikväll, blir lite dåsig av den.

Håller tummarna för fint väder imorn, så jag och syster kan ägna oss åt strandhäng efter jobbet. Lagom sysselsättning som laddning inför bion med Frida på kvällen. Vi ska då ägna våra ögon åt vampyrer och varulvar. Jag är mer åt vampyrhållet, du då?





Älskar, älskar inte. Tvivla aldrig på min kärlek kära J.


Suddiga bilder från kvällsstunden ute med Astrid. Märks att jag inte ska ligga i gräset. Haha.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ganska kluven, precis som Bella. Filmen var underbar vill se den igen och igen och igen....

2010-07-01 @ 12:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0