Löafesten part 2

Golvet är nu lagt i sovrummet. Nu är det det finstilta kvar, ska ägna mig åt gardinerna i veckan, sen blir det att flytta sängen till helgen. Måste ha dit golvsocklarna först. Så himla fint. Bilder dyker upp när allt är klart.

Tagit kort på Helene och lyckades dessutom lura med Malin på några kort. Kanske dyker upp nå smakprov senare. Men först ska jag bjuda på lite festliga bilder från gårdagskvällen.
Magen kurrar, men jag är inte piggast idag. Blir en eftermiddag i slöhetens tecken.




























Nu blir det mat, och sen ska vi göra en paj till kvällen ;)


Kommentarer
Postat av: Edvardelina

many thanks for your dedications to this world

2011-02-05 @ 18:54:58 / URL: http://edvardelina.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0