BM-besök

Besöket hos BM gick fint. Fick träffa min ordinarie barnmorska nu igen, efter att ha varit hos två andra ett par gånger. Skönt det, Ulla är den bästa må jag säga :)
Mätte magen (29 var sfmåttet idag) och lyssnade på hjärtat, till mammas glädje, som var med mig som sällskap idag. Blodtrycket var bra, hade gått ner lite sen förra gången, vilket bara var bra.

Åter igen om två veckor.

Vi tog en lätt fika i på lasarettet efteråt och bestämde en Örebroresa imorgon. Och på lördag blir det IKEA med syrran. Och på måndag USÖ för information. En del Örebroturer med andra ord.
Men jag behöver sysselsättning :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är bra att sysselsätta sig när man väntar bebis;) För det är en evig väntan ;)

Trevlig helg !

2011-10-28 @ 13:36:20 / URL: http://storstadstockholms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0