En kväll med Instagram

Godmorgon. Här har i vi vaknat redan. Sovmorgon till strax före åtta i alla fall, man vaknar liksom tidigt ändå. Kroppen är inställd på det. Tomt att inte vakna av att en fröken ropar på oss. Men vi ska hämta henne sen idag. Först tänkte jag åka och simma och sen ska vi passa på och handla lite innan vi hämtar henne. 
Vi hade en jätterolig kväll igår, jag fick skratta mycket och slappna av med vänner. Konserten var superbra, lite segt mot slutet då jag fick ont i ryggen så det gjorde att man liksom tröttnade lite. Hade inte kameran med mig på konserten såklart, men lite Instagram/mobilbilder kan ni få. 
 
 
Dynazti skippade vi, men Raubtier och Sabaton - BRA musik :) 

Kommentarer
Postat av: Moster Maria

Ja, såna kvällar är värt mycket!! Ha en skön tredje advent nu!

2012-12-16 @ 08:26:33
Postat av: svärmor

ja här sovs det fortfarande så åk och shoppa ni:)

2012-12-16 @ 08:45:33
Postat av: snie.blogg.se

Raubtier såg jag på Metaltown. :)
härlig kväll det såg ut som!

2012-12-16 @ 10:44:12 / URL: http://snie.blogg.se/
Postat av: AnnaMalin

Härligt det låter!! Det gör så mycket när man får sådana kvällar på egen hand :-) Kram

Svar: Oja, verkligen =) KRam!
Sara

2012-12-16 @ 12:25:11 / URL: http://annamalinform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0