Kusinkärlek

En helg med loppis, och full fart hela helgen. Mer än vad jag skulle önska just för tillfället, men så fick vi med oss goa Olivia hem, och att ha henne och Molly tillsammans över ett dygn, ger mer energi än det tar. Underbara ungar. ♥
 
Kvällspromenad igår med krokodiljakt och lek längs vägen, avslutades med lördagsgodis och film i min säng, där de sen somnade så jag hamnade på madrass på golvet. :) 
I morse tog vi med frukost och tog en promenad till utegymmet, en springtur längs loppholmarna och bli jagade av änder som trodde vi hade något åt dem. 
En sväng upp till lekparken "monstret"  och så iväg på min lillfjärts första dansuppvisning, Omåttligt stolt över den damen, som alltid. ♥♥
 
 
Bara och försöka hitta den där energin nu, för det blir en vecka fylld till bredden, som ska avslutas med den stora flytten till helgen. 
Ha en fin vecka! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0