Valborg

Till att börja med så avstår jag gärna kommentarer som tidigare, jag vet redan vem du är, och vad du tycker. 
 
Sedan lite roligare :) Tänkte bara bjuda på bilder från min och Mollys valborg, som seden lyder, så var vi såklart i Grönbo, hos Pappa och Maj. En rejäl vurpa på sparkcykeln som resulterade i en skrapad näsa och läpp, annars var kvällen perfekt, som alltid. 
Förutom att våran klocka tydligen inte hade samma tid som dem som tände brasan, då den var nästan utbrunnen när vi kom till bygdegården :)
 
 
Dags att åka och hämta Lillfjärt som ska springa sitt första wedevågslopp idag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0