Herkules

Vi har ju våran Herkules, ibland tror jag det är lite hundgener i honom. Han var ensam kattunge när han föddes, och han har så speciella egenskaper. Morrar när han äter, inte så att han utgör nån fara, men det låter bra roligt. 
 
 
Och sen det här med att han apporterar med sina bollar. 
 
 
 
Och det är inget vi tränat honom till heller. Det bara började en dag. Han kom med en i munnen och släppte den framför mig. Jag kastade den, och han sprang efter. Och kom tillbaka med den. Och igen och igen, och nu är detta något han vill göra dagligen. Han kommer själv med bollen och släpper den framför en när det är dags. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0