Lycklig som få.

Nu var det ett tag sedan sist.. Julen har snart passerat. Den senaste månaden har innehållit en hel del events för min del. Senast i natt. Och den gör mig så lycklig. Han gör mig så lycklig. Vi två. Igen. Det rimmar rätt i munnen på mig.
Annandagen idag. Efter två dagars festaden bestämde jag mig för att avstå från dagens. Ska tillgodose mina vänner med skjuts till festligheterna istället. Och få njuta av hans sällskap i natt. För då njuter jag. Till fullo. Ni som känner mig förstår hur glad jag är i detta ögonblick. Jag grät av lycka i natt. Så fina ord som kom till mitt höra, och även från mitt håll. Det var så underbart. Fick nypa mig själv för att förstå att jag inte drömde.

Jag tycker om att vakna med honom.

Vännerna väntar.

Ska bli mer flitig med denna blogg hädanefter.

Ska ta en promenad senare ikväll tror jag. Börja utforska promenad möjligheterna här i staden. Nyinflyttad, eller återinflyttad rättare sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0