Pokerkväll..

Jag är så käääääär! Och att det är besvarat, och få höra underbara ord från dig, så ofta, är det starkaste som kan hända mig. Jag känner mig så stark nu. Inget kan komma emellan. Ingen kan. Du är så underbar Jimmy.

Har haft en kväll med grabbarna, poker och tv-spel.. Gick bättre på pokern för mig, haha. Syster kikade förbi, likaså Ica o Bettan. En skön fredagskväll. Imorn börjar förberedelserna. Och så ska vi ha en mysig kväll ihop, jag och Jimmy. Blir underbart. Det har vi inte haft sen återföreningen.
Vi kan prata, så mycket lättare nu. Om allt verkligen. Han är mitt stora stöd, och han förstår mig och mina tankar så mycket bättre nu. Kan berätta om allt. Och det är så skönt när han förstår och lugnar mig med ord som att jag är den ende nu. Han kan prata med mig om så mycket mer också. Vi kanske helt enkelt mognat båda två på nå vis.

Nu väntar lite mera film.. Sen sov mys.

Sara

Kommentarer
Postat av: Sandra H

Hej Sara.
Skriver en liten rad till dig. Jag är ju trots allt en av dina läsare sen några dagar tillbaka. En sån här blogg är mycket trevligare=) Hoppas att du har det bra och att julen varit en tid av glädje. Gott Nytt år önskar jag dig !

2006-12-30 @ 10:22:01 / URL: http://www.storstadstockholm.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0