Tankar på jobbet.

Utringd på extra arbete. Det gör ingenting. Tio timmar extra på lönelappen är inte några fel direkt. Nu finns det ännu mer att lägga pengar på. Jag tycker om att skämma bort honom lite.
Alla man känner ligger och sover i godan ro nu. Här sitter man på lasarettet och försöker göra livet lite drägligare för de sjuka och gamla. Jag vill inte bli gammal. Man ser på de gamla på äldreboendena. Usch, de tappar livsgnistan och det går bara neråt.. Jag vill åldras med den jag älskar. Med honom. Och när livet har gjort sitt, och när man gjort sin sak här i livet, då ska det bara bli knall och fall, eller bara gå och lägga sig på kvällen och inte vakna på morgonen. Det måste ju vara det bästa.

Och jag saknar honom såklart. Nattetid ska man ju ligga och höra hans andetag de gångerna under natten man vaknar till en sådan där millisekund. Och när man då väl hör hans andetag, så somnar man lugnt om igen. Och vaknar till en sådan där härlig kram. Åh, ligga sked, det är väl det bästa på morgonen.

Känns som att jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om hur mycket den karln betyder för mig, men det skulle ju bara tråka ut mina fåräknade läsare.. Vet inte nå vilka som läser, så varför inte skriva en kommentar till mig. :D

Jag smider lite planer också. Året 2007 händer det mycket. Och man har en del att planera inför. Snart har det dessutom gått ett år sen jag och J fick upp ögonen för varandra. Inte klokt vad tiden går. Ett år. Om man alltså bortser från de här två månaderna som vi tog en paus. Fast... Vad var det för paus egentligen.. Vi har setts väldigt mycket ändå. Man inser verkligen hur mycket man saknar någon när sängen är tom.. Så det var nog en bra "paus" kom vi båda fram till.

Några nyårslöften då? Nej. Har lagt ner det där för länge sen. Vet bara att 2007, det ska bli ett bra år för Sara. Och jag kunde inte få en bättre start.

Blir inte många timmars sömn när jag kommer hem heller. Ett par, sen skjutsa syster, och sen far vi till Örebro. :D Igen..

Jag älskar att du är den jag helst vill prata med precis innan jag ska sova..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Alla foton är tagna av mig(om inget annat anges)! All kopiering är förbjuden.




RSS 2.0